livelifelovelife

Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Ny vecka, nya tag!

Av Sara Marina Hellberg - 8 december 2013 20:56

Söndagen är snart över, har precis kommit hem från jobbet. Så nu ligger jag i sängen med en kopp te och inväntar Johan Falk filmen på 4an. Upp tidigt imorgon för att jobba och sen hämta finaste lilla Hugo på dagis som kommer hem imorgon:)


Hoppas också på att Calle får komma hem från sjukan imorgon, trodde han skulle få komma hem igår kväll, men icke sa nicke. Längtar ihjäl mig efter min sambo, så tomt och ensamt här hemma! 

Till veckan jobbar jag bara 2 dagar, vilket känns jätte skönt! Ska då passa på att julbaka och fixa lite julklappar :)


Har dessutom kommit på en snille idée, har idag suttit och beställt hem massa grejer, för nu ni, ska jag börja pyssla, tänkte nämligen prova göra egna smycken. Så vi får väl se om de är nå för mig ;) Haha! Kommer lägga upp bilder när jag har fått ihop något, så då får ni tycka till lite också ;)


Nu börjar filmen, så nu ska jag ta de lugnt innan huvudet får landa på kudden :)


God natt kära ni!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Marina Hellberg - 15 december 2013 10:35

Igår kom min allra bästa vän Emma på besök och sov över här hos oss, de var riktigt skönt att få träffa henne igen, vi hade också julklappsbyte vilket var skojj, Hugo blev jätte glad över sina presenter som han fick av henne :) Imorse följde jag med ...

Av Sara Marina Hellberg - 11 december 2013 17:07

Har idag suttit och gjort lite smycken, och jag är faktiskt nöjd med resultatet :) Vad tycker ni? :)       2 stycken armband, ett med ett silverkors som har rosa strasspärlor och ett pärlarmband.           Ett vitt pärlhalsban...

Av Sara Marina Hellberg - 10 december 2013 12:06


Sitter med en kopp kaffe och lyssnar på julmusik. Har precis duschat och snart om någon timme ska jag hämta Hugo på dagis :) Efter dagis har jag lovat honom att vi ska ut och leka i snön, och bygga världens största snögubbe ;) Inatt har vi sovit inne...

Av Sara Marina Hellberg - 8 december 2013 13:26

Music speaks what cannot be expressed.   Soothes the mind and gives it rest.   Heals the heart and makes it whole flows from heaven to the soul. ...

Av Sara Marina Hellberg - 7 december 2013 22:37

Tänkte jag skulle köra igång med bloggandet igen, de är nog snart 1 år sen jag bloggade sist, och mycket har hänt i mitt liv sen dess. För ett år sen satt jag som lärarstudent vid skolbänken och pluggade så hjärnan gick på högvarv. Levde singellivet ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards